BARNAS HOLMENKOLLDAG I HEMSEDAL

Publisert av Finn Solbakken den 13.11.18. Oppdatert 12.11.19.

BARNAS HOLMENKOLLDAG I HEMSEDAL 5. APRIL 2020 - PALMESØNDAG

TID OG STED
Palmesøndag 5. APRIL i 2020 Kl. 11.00 til 14.30 blir det sjette gang i historien vi arrangerer Barnas Holmenkolldag på Gravset i Hemsedal!
Sist gang deltok 485 barn i alderen 3 – 12 år. Det er ingen tidtaking. Alle deltakerne får en flott premiesekk med spennende innhold når de kommer i mål.

LØYPENE
Barna kan velge mellom fire løyper; Ekornløypa (450 meter), Harepusløypa (750 meter), Bamseløypa (1000 meter) eller Elgløypa (3 x 1 km).
Barn som ønsker å gå lengre, kan gå så mange runder de orker i alle løypene, før de velger å gå i mål på stadion. Foreldre kan følge på ski, men må gå ut av sporet de siste meterne før målgang.

SKILEIK
Etter «skirennet» er det skileik for alle som har lyst – hopp, slalåm, aking, detektiv, labyrintløype, førstehjelp, 113 og skiskyting.

MAT OG DRIKKE
Gravsetstugu er åpen, der vil det være mulighet for å kjøpe pølser, hamburgere, vafler, kaffe, mineralvann m.m.

PÅMELDING/STARTNUMMER
Meld på barna og betal startkontingent via nettsiden vår. Vi oppfordrer deg til å bruke denne løsningen da vi gjerne vil vite hvor mange deltakere som kommer. Startnummer til forhåndspåmeldte leveres ut på Gravset fra egen luke. Startkontingent for medlemmer av Hemsedal Skiforening er kr 150.- og for ikke medlemmer kr 200.- Påmelding kan også gjøres på Gravset på arrangementsdagen fra kl 10:30. Startkontingenen er da 175,- for medlemmer og 225,- for ikke-medlemmer.

Velkommen til en opplevelsesrik familiedag med mye skiglede!