BARNAS HOLMENKOLLDAG PÅ GRAVSET SØN 24. MARS 2024

Publisert av Finn Solbakken den 28.02.24. Oppdatert 24.03.24.

Hemsedal Skiforening og Hemsedal Idrettslag har gleden av å invitere alle barn i alderen 3-12 år til Barnas Holmenkolldag på Gravset i Hemsedal. Det er ingen tidtaking. Alle deltakerne får en flotte premier både når de kommer i mål og når de har vært med på noen skileikaktiviteter.

PÅMELDINGEN – meld deg på nå! Vi vil gjerne vite hvor mange som kommer 😀 Startkontingent er kr 275.-. Ved en eventuell avlysning på grunn av snømangel, uvær eller andre uforutsette forhold, refunderes startkontingenten.

LØYPENE

Barna kan velge mellom fire løyper; Ekornløypa (450 meter), Harepusløypa (750 meter), Bamseløypa (1000 meter) eller Elgløypa (3 x 1 km).

Barn som ønsker å gå lengre, kan gå så mange runder de orker i alle løypene, før de velger å gå i mål på stadion. Foreldre kan følge på ski, men må gå ut av sporet de siste meterne før målgang.

SKILEIK

Etter «skirennet» er det skileik for alle som har lyst – hopp, slalåm, aking, detektiv, labyrintløype, førstehjelp og skiskyting (laser).

MAT OG DRIKKE

Gravsetstugu er åpen, der vil det være mulighet for å kjøpe pølser, hamburgere, vafler, kaffe, mineralvann m.m.

STARTNUMMER

Startnummer til forhåndspåmeldte leveres ut på Gravset fra egen luke fra kl 10:30.

Velkommen til en opplevelsesrik familiedag med mye skiglede!