BARNAS HOLMENKOLLDAG PÅ GRAVSET ER AVLYST

Publisert av Finn Solbakken den 06.04.22.

Snøforholdene er greie, men det faktum at det kun er 39 forhåndspåmeldte har gjort at vi har besluttet å avlyse arrangementet i år. I 2019 var det 230 forhåndspåmeldte og totalt 551 barn som deltok – det var en flott folkefest 😊

Som dere vet, krever arrangementet en hel del forberedelser – på selve arrangementsdagen er ca. 40 funksjonærer i full sving – og så kommer etterarbeidene. Det blir rett og slett for mye å mobilisere når oppslutningen er så liten som i år.

Barnas Holmenkolldag skal være en flott og minnerik familiedag med masse glade barn, søsken, foreldre og besteforeldre – det skal myldre av liv og folk skal oppleve at de er med på noe som er skikkelig gøy. Det vil vi ikke få til i år, men vi er klare til å satse skikkelig neste år.

Alle som er forhåndspåmeldt vil få startkontingenten tilbakebetalt.

For å bøte litt på skuffelsen vil alle som er forhåndspåmeldt kunne stikke innom Gravsetstugu i løpet av påsken og få sin premiesekk.

Vi vurderer også å dele ut premiesekker på utvalgte rasteplasser gjennom påsken. Så ser vi på muligheten til å sette opp noen skileikaktiviteter på Gravset som kan stå gjennom påsken. Vi vurderer også om barneløypene kan skiltes (ekorn, hare, bamse og elg) slik at alle som har lyst kan ta seg en tur. Vi kommer tilbake med mer informasjon om dette.

Vi beklager at arrangementet er avlyst i år, men vi håper å komme sterkt tilbake neste år.

Hemsedal Skiforening ønsker alle en riktig fin påske.