Vi jobber for gode friluftsopplevelser i hele Hemsedal, alltid!
Avvikling av Hemsedal Skiforening - videreføring

Hovedaktivitetene til skiforeningen vil nå bli videreført av et eget Sti- og løypeutvalg i Hemsedal Fritidsboligforening. Hemsedal Skiforening beholder navnet og org. nummeret, og vil ha som formål å arrangere Barnas Holmenkolldag på Gravset i påsken.

Ekstraordinært Årsmøte 17. oktober 2023

FORSLAG: Hemsedal Skiforening avvikles i sin nåværende form - hovedaktivitetene overføres til Hemsedal Fritidsboligforening - Barnas Holmenkolldag i påsken beholdes som Skiforeningens eneste formål og aktivitet

Kartlegging av langrennstilbudet ved åtte destinas

I høst har vi sett nærmere på langrennstilbudet ved åtte destinasjoner i Sør-Norge: Hemsedal, Geilo, Beitostølen, Gol, Ål, Norefjell, Hafjell, Hovden. Formålet med kartleggingen har vært å samle inn fakta om langrennstilbudet ved ulike destinasjoner som det er naturlig å sammenligne Hemsedal med, herunder omfang, kapasitet, organisering og finansiering. Resultantene i form av fakta, ideer og erfaringer vil bli brukt i arbeidet med videre utvikling av langrennstilbudet i Hemsedal.

Hemsedal Skiforening på:

Status på løypekjøring: